Z początkiem września dobiega końca kadencja Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Wołominie. W związku z tym organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego z terenu powiatu wołomińskiego mogą zgłaszać kandydatów na kolejną kadencję. Nabór trwa do 8 sierpnia, do godziny 16:00.
Rada jest organem opiniodawczo-doradczym. Do jej zakresu działań należy m.in.:
- inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych;
- opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
- ocena realizacji programów, opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu Wołomińskiego pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.
Co powinno zawierać zgłoszenie?
Organizacje pozarządowe, fundacje i jednostki samorządu terytorialnego działające na terenie powiatu wołomińskiego mają możliwość zgłaszania po jednym kandydacie.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- nazwę zgłaszającej organizacji, fundacji lub JST;
- imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu zgłaszanego kandydata;
- podpis osoby statutowo upoważnionej do reprezentowania zgłaszającej organizacji.
Kandydat ma obowiązek złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na:
- powołanie w skład rady;
- przetwarzanie danych osobowych.
Poświadczone kopie oświadczeń należy dołączyć do formularza zgłoszeniowego.
Jak dokonać zgłoszenia?
Zgłoszenia kandydatów należy dokonywać na formularzu załączonym na dole strony:
- przesyłając na adres Starostwa Powiatowego w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin;
- składając osobiście w Kancelarii Starostwa;
- przesyłając za pomocą e-Doręczeń;
- za pośrednictwem EPUAP.
Kandydatów można zgłaszać do 8 sierpnia 2025 r., do godz. 16:00. Jako datę zgłoszenia uznaje się datę wpływu do Starostwa Powiatowego.