RENATA JÓŹWIAK
SEKRETARZ MIASTA ZIELONKA
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1) kontrola formalna prawidłowości i terminowości prowadzenia postępowań administracyjnych;
2) nadzorowanie opracowywania zakresów czynności pracowniczych;
3) organizowanie narzędzi informatycznych niezbędnych do prawidłowej pracy Urzędu i nadzór nad racjonalnym i prawnym ich wykorzystywaniem;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, nadzorowaniem dyscypliny pracy i przestrzeganiem wewnętrznego porządku;
5) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością podległych komórek organizacyjnych;
7) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał i zarządzeń;
8) opracowywanie projektów regulaminów, w tym organizacyjnego i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Urzędu;
9) realizowanie wg upoważnienia Burmistrza polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
10) wnioskowanie do Burmistrza w sprawach awansowania, nagradzania i udzielania kar;
11) nadzór nad prowadzoną w Urzędzie działalnością archiwalną;
12) zapewnienie prawidłowości publikowania aktów prawa miejscowego;
13) przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi dotyczące pracowników urzędu;
14) koordynowanie spraw związanych ze skargami i wnioskami;
15) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy – sporządzanie testamentu;
16) nadzorowanie terminowości zadań zleconych komórkom organizacyjnym;
17) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.